0040 740 235 518 thousesibiu@gmail.com

Politică de anulare

1. Orice rezervare efectuată  și neanulată până la termenul limită de anulare specificat în tipul rezervarii ales de catre client se consideră fermă și implică automat responsabilitatea plății.
2. Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau în cazul unei disfuncționalități a sistemului se va contacta departamentul de rezervări sau helpdesk.

3. Termenul limită de anulare fără penalizare este specificat în momentul efectuării rezervării online. Depășirea termenului respectiv implică plata penalizărilor, specificate la rândul lor în rezervare.

4. În cazul neprezentării la T House Sibiu se va aplica o penalizare de minimum o noapte (până la maximum costul întregii șederi, în funcție de politica de anulare).
Cererile de rambursare, ca urmare a utilizării parțiale a serviciilor turistice, trebuie însoțite de o confirmare scrisă . Această confirmare nu garantează returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Solicitarea va fi onorată numai în cazul în care se acceptă returnarea contravalorii.
În general cazarea începe la ora 15.00 , ora locală, în ziua sosirii indicată în rezervare. Pentru a evita eventualele neplăceri din timpul ocupării camerei, vă rugăm să ne informați în cazul în care veți ajunge înainte la unitate.Toate rezervarile care sunt achitate spre unitate cu carduri de vacanta sunt nereturnabile, in cazul in care clientul nu poate onora rezervarea facuta si unitatea este notificata cu cel putin 14 zile in avans de la ziua cazarii, clientul are dreptul de a isi modifica rezervarea in mod gratuit, daca unitatea este notificata in intervalul 3 – 14 zile de la ziua cazarii clientul are dreptul de modificare a rezervarii cu pierderea contavalorii unei nopti de cazare, daca unitate este notificata in 3 sau mai putine zile de la data cazarii clientul pierde complet contravaloarea cazarii nemaiavnd dreptul de a o modifica.Părăsirea unitatii trebuie făcută până la ora 11. Părăsirea târzie între orele 11:00 – 12:00 se taxează cu 50% din tariful pe noapte, iar după ora 12:00 se taxează cu tariful integral pe noapte.7. T House Sibiu solicită ca cel puțin unul dintre clienți/oaspeți să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți.
TARIFE
T House Sibiu are tarife fluctuante, care se schimbă zilnic. Tariful este garantat numai pe baza unei rezervări efectuate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul că prețul de vânzare a fost aproape sau peste tariful de la recepție.Toate rezervările fără garanție sau plata in avans până la ora 15:00 vor fi anulate automat fără a contacta clientul.Conducerea hotelului are dreptul să ceară la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care să acopere și să garanteze orice costuri suplimentare care pot apărea pe parcursul șederii dumneavoastră.

TIPURI DE CAMERE1. Tipurile de camere variază în funcție de alegerea clientului. In timp ce toate preferințele legate de tipul de camera dorit sunt trimise, alocarea camerelor este făcută de către unitatel si depinde de disponibilitatea din momentul intrării .Toate apartamnetele/studiourile sunt echipate pentru doi adulti. Pentru 3-4 persoane se aplica un supliment de camera .Politica unitatii referitoare la copii: într-o cameră un singur copil cu vârsta de până la 6 ani sta gratiut si  poate dormi în același pat cu părinții. În acest caz unitatea nu își asumă responsabilitatea pentru confortul clienților. Toti copii cu varste mai mari de 6 ani sunt considerate adulti si sunt taxati ca atare. 2.          Orice cerere suplimentară, cum ar fi de ex. solicitarea unui etaj superior, nu va fi garantată în momentul rezervării, ci va depinde de disponibilitatea hotelului în ziua sosirii clientului.
3.          Clasificarea după stele/margarete afișate oferă o idee generală a calității hotelului și un nivel aproximativ de facilități, servicii și comodități. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea să se asigure că tipul de cameră rezervat este adecvat numărului de persoane care călătoresc.
RECLAMAȚII
1.Orice reclamație trebuie depusă în scris la T House Sibiu sau pe adresa de email a hotelului.
2. Nu vom lua în considerare reclamațiile care nu au fost supuse atenției hotelului pe timpul șederii clientului. Orice reclamație trebuie raportată pe loc unitatii.
3. Nu suntem responsabili pentru compensarea nici unei situații care ar fi putut fi rezolvată la fața locului.

 

 

 

 

Politica de livrare a servicilor comerciale

Livrarea serviciilor se face astfel: 

1.1 Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă care poate fi făcută pe site-ul propriu sau pe site-urile de profil care au contract cu unitatea .
1.2 Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.
1.3 Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea Cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării sau prin exprimarea expresa a clientului pe orice canal de comunicare scrisa repectiv, e-mail, mesagerii de platforme sociale sau pe whatsapp. 
1.4 Prin înregistrarea unei Rezervării , Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea rezervării ,  Cumpărătorul va primi un email cu factura fiscal emisa de unitate , prin care este informat că rezervarea este confirmată și pașii necesari pentru plata serviciului rezervat.
1.5 Prin trimiterea rezervării către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.
1.6 Livrarea serviciilor are loc la sediul unitatii. Informația legată de locul desfășurării se află afișată pe pagina serviciului rezervat.
1.7 Livrarea serviciilor  are loc în zilele și intervalele orare prevăzute în calendarul rezervării pentru fiecărui rezervare in parte. Cumpărătorul este îndreptățit să primească serviciile solicitate doar după efectuarea plății și încasarea sumelor de bani în contul ICROP GRUP Srl.

Cancellation Policy

1. Any reservation made and not canceled by the cancellation deadline specified in the type of reservation chosen by the customer is considered firm and automatically involves responsibility for payment.
2. All cancellations will be made through the online system or in the event of a system malfunction, the reservations department or helpdesk will be contacted.
3. The penalty-free cancellation deadline is specified at the time of online booking. Exceeding the respective term involves the payment of penalties, specified in turn in the reservation.
4. In case of no-show at T House Sibiu, a penalty of at least one night will be applied (up to a maximum of the cost of the entire stay, depending on the cancellation policy).
Requests for reimbursement, as a result of the partial use of tourist services, must be accompanied by a written confirmation. This confirmation does not guarantee a refund for unused services. The request will be honored only if the return of the consideration is accepted.
In general, accommodation starts at 15.00, local time, on the day of arrival indicated in the reservation. To avoid possible inconvenience during the room occupancy, please inform us if you will arrive at the unit earlier.
All reservations that are paid to the unit with holiday cards are non-refundable, if the client cannot honor the reservation made and the unit is notified at least 14 days in advance from the day of the stay, the client has the right to change the reservation free of charge, if the unit is notified within 3-14 days from the day of accommodation, the client has the right to change the reservation with the loss of the value of one night’s accommodation, if the unit is notified in 3 or less days from the date of accommodation, the client completely loses the value of the accommodation no longer having the right to modify it.
Leaving the unit must be done by 11 o’clock. Late departure between 11:00 and 12:00 is charged with 50% of the nightly rate, and after 12:00 is charged with the full nightly rate.
7. T House Sibiu requires that at least one of the clients/guests be at least 18 years old.
Rates
T House Sibiu has fluctuating rates, which change daily. The rate is guaranteed only on the basis of a reservation made. We will not accept a refund request based on the fact that the sale price was close to or above the reception rate.
All bookings without guarantee or advance payment by 15:00 will be automatically canceled without contacting the customer.
The hotel management has the right to ask for credit card details or a deposit to cover and guarantee any additional costs that may arise during your stay upon arrival.
TYPES OF ROOMS
1. Room types vary according to customer’s choice. While all preferences related to the desired room type are submitted, room allocation is made by the unit and depends on availability at the time of entry.
All apartments/studios are equipped for two adults. A room supplement applies for 3-4 people.
The policy of the unit regarding children: in a room only one child up to the age of 6 stays free of charge and can sleep in the same bed as the parents. In this case, the unit does not assume responsibility for the comfort of customers. All children older than 6 years are considered adults and are charged as such.
2. Any additional request, such as e.g. requesting a higher floor will not be guaranteed at the time of booking, but will depend on hotel availability on the day of the client’s arrival.
3. The classification by stars/daisies displayed gives a general idea of the quality of the hotel and an approximate level of facilities, services and amenities. It is the responsibility of the person making the reservation to ensure that the type of room booked is suitable for the number of people travelling.
COMPLAINTS
1. Any complaint must be submitted in writing to T House Sibiu or to the hotel’s email address.
2. We will not consider complaints that were not brought to the hotel’s attention during the customer’s stay. Any complaint must be reported to the unit on the spot.
3. We are not responsible for compensation for any situation that could have been resolved on the spot.

Commercial Services Delivery Policy

Services are delivered as follows:
1.1 In order to buy a certain service, a prior reservation is needed which can be made on the own website or on the profile websites that have a contract with the unit.
1.2 Booking and then purchasing a specific service is done by accessing the presentation page of each service.
1.3 The content of the reservation and the firm purchase intention on the part of the Buyer are confirmed by accessing the button to send the reservation or by the express expression of the customer on any channel of written communication, e-mail, messengers of social platforms or on WhatsApp.
1.4 By registering a Reservation, the Buyer expressly expresses his desire to purchase the services. After placing the reservation, the Buyer will receive an email with the tax invoice issued by the unit, by which he is informed that the reservation is confirmed and the necessary steps to pay for the reserved service.
1.5 By sending the reservation to the Seller, the Buyer expresses his consent to receive invoices in electronic format.
1.6 The delivery of services takes place at the unit’s headquarters. Information related to the venue is displayed on the reserved service page.
1.7 The delivery of services takes place on the days and time intervals provided in the booking calendar for each individual reservation. The buyer is entitled to receive the requested services only after making the payment and collecting the sums of money in the account of ICROP GRUP Srl